Zo gaan wij om met het Coronavirus

corona

Zoals u van QRS gewend bent, staan wij ook in deze tijd voor u klaar met een ruim assortiment. Wel vragen wij u om uw begrip met de huidige situatie welke wereldwijd leveringsproblemen geeft als gevolg van het Coronavirus. Wij begrijpen dat dit niet alleen voor ons gevolgen heeft, maar ook voor u en proberen u daarom zo goed mogelijk van dienst te zijn.


Bestellingen
Uw bestellingen via het bestelportaal van QRS worden gewoon geleverd. We vragen u dan ook uw bestellingen via het bestelportaal te doen en niet via E-mail of telefonisch. Deze bestellingen worden namelijk niet eerder of sneller in behandeling genomen en geleverd.
Onze medewerkers zijn zich extra bewust van hygiëne, ook bij het inpakken van uw bestellingen passen we extra hygiënemaatregelen toe.


Bepaalde producten minder of niet te leveren
Enkele producten zijn momenteel tijdelijk niet leverbaar. Dit betekent dat u mogelijk niet alle artikelen kunt bestellen die u nodig heeft. Wij zijn en blijven zeer actief op zoek naar producten en/of alternatieven met inzet van ons internationale netwerk om u zo goed mogelijk te kunnen faciliteren. Wij hebben hierbij te maken met een stijging van inkoopprijzen i.v.m. de schaarste aan persoonlijke beschermingsmiddelen. De alternatieve producten die wij beschikbaar stellen, hebben daarom hogere prijzen dan u van ons gewend bent. Wanneer de leverproblemen zijn opgelost bij onze leveranciers, is niet bekend.


95% van de producten is gewoon leverbaar
Wanneer het product op voorraad is, ziet u dit normaliter aangegeven in het bestelportaal. Als er op dit moment staat dat er geen voorraad beschikbaar is, betekent dit niet dat we niets kunnen leveren. We leveren op dit moment geen grote aantallen uit omdat we de beschikbare alternatieven, zo eerlijk mogelijk verdelen over onze vaste klanten. Dit betekend dat de hoeveelheden in uw bestelling handmatig kunnen worden aangepast.

We hopen u met deze informatie meer duidelijkheid te hebben gegeven en het vertrouwen in QRS te behouden. Wij streven ernaar u ten alle tijden zo goed mogelijk van dienst te zijn.


Vragen?
Heeft u een specifieke vraag naar aanleiding van dit bericht of over uw bestelling, dan kunt u contact opnemen met afdeling Sales Support per e-mail salessupport@qrs.nl of telefonisch 0412 690461 (keuze 1 in het keuzemenu).

Bestelling plaatsen? Ga direct naar het QRS bestelportaal.


We houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten. Blijf gezond, zorg goed voor uzelf en elkaar.


Het Team van QRS