Menu

Klantenservice

 

Waarmee kunnen we u helpen?

Onderstaand vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen?
Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

 

 + Online bestellen - Online bestellen

 

Bij QRS bieden wij een gebruiksvriendelijk een efficiënt bestelsysteem waarmee u eenvoudig en snel uw aankopen kunt doen. 

Voor onze vaste klanten hebben wij een exclusief bestelportaal ontwikkeld. In dit portaal kunt u niet alleen eenvoudig een bestelling plaatsen of herhaalbestellingen doen, maar ook uw bestelhistorie, pakbonnen en facturen bekijken en downloaden. Daarnaast is het mogelijk om persoonlijke favorietenlijsten samen te stellen voor sneller bestellen. Een account is vereist om toegang te krijgen. Heeft u al een account? Dan kunt u hier inloggen. Wilt u een account aanvragen? Klik dan hier om direct naar het registratieformulier te gaan. Na goedkeuring van uw aanvraag (binnen één werkdag), ontvangt u een e-mail met de inloggegevens. 

Voor meer informatie over het bestelportaal en het aanvragen van een account, klikt u hier: 'account aanvragen'.

 

 

Gesloten portalen voor specifieke sectoren

Ambulancediensten
Voor ambulancediensten bieden wij een gespecialiseerd bestelportaal aan, exclusief voor producten die essentieel zijn voor acute zorg. Dit portaal is volledig afgestemd op de specifieke behoeften van ambulancediensten. Ook hier is een account vereist. Heeft u reeds een account, dan kunt u hier inloggen. Wilt u een account aanvragen? Doe dit dan via [email protected].

 

Verpleeghuizen
Daarnaast hebben wij een gesloten bestelportaal dat speciaal is ontworpen voor verpleeghuizen. Dit portaal is op maat gemaakt om te voldoen aan de unieke wensen en eisen van deze sector. Een account is vereist om toegang te krijgen. Heeft u al een account? Log dan hier in. Wilt u een account aanvragen? Neem dan contact op met [email protected]

 

 + Bezorgen - Bezorgen

 

Levertijd

QRS heeft een breed assortiment aan producten, waarvan het merendeel uit voorraad geleverd kan worden. Dit betekent dat we, mits de artikelen op voorraad zijn, ernaar streven dat bestellingen die voor 15:00 uur binnenkomen, dezelfde dag nog verwerken en verzenden. Deze worden de volgende werkdag door PostNL aangeboden tussen 9:00 uur en 17:00 uur. Let op! Voor partners waarmee wij exclusieve afspraken hebben, gelden vaste leverdagen en kunnen afwijkende levertijden van toepassing zijn. 

Indien een artikel niet op voorraad is, kunt u de leverinformatie terugvinden op de orderbevestiging die u na het plaatsen van een online bestelling per e-mail ontvangt.

Voor grote pakketten zoals medische apparatuur, wordt er geleverd op basis van een afspraak. Hiervoor nemen we contact met u op. Levering vindt plaats op werkdagen.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf € 250,- (excl. BTW) verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de €250,- rekenen wij € 9,95 verzendkosten.

Bezorging

Een deel van onze bestellingen wordt door PostNL bezorgd. Daarnaast beleveren wij veel van onze klanten via VOS Logistics, waarbij vaak specifieke afspraken met de klant zijn gemaakt. Alleen producten met afwijkende maten en/of gewichten worden bezorgd door een andere logistieke partner. Indien u een specifieke leverdatum wenst, vragen wij u dit duidelijk aan te geven bij uw bestelling. Onze producten kunnen niet op locatie worden afgehaald.

Afleveropties

Wij bieden u naast bezorging op vaste adressen, de mogelijkheid om uw bestelling op een ander adres af te laten leveren. U kunt het gewenste afleveradres aangeven in het bestelproces. U kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres. 

Levering in één keer

Bestellingen worden in één keer compleet uitgeleverd, tenzij anders afgesproken. Als producten niet op voorraad zijn, doen wij ons uiterste best uw bestelling binnen 5 werkdagen compleet te verzenden.

Bestelling niet ontvangen

Allereerst onze excuses. We vragen u eerst onderstaand punt te controleren:

  • Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?

Heeft u alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze collega’s van customer service door het invullen van het contactformulier. Zij nemen binnen één werkdag contact met u op. Uiteraard kunt u ook altijd bellen naar 088 73 05 800.

Verkeerd en/of kapot product geleverd

Excuses. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. U kunt contact opnemen met onze afdeling customer service. Zorg ervoor dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen we u snel helpen.

 + Facturen - Facturen

 

Uw factuur is uw aankoopbewijs. U ontvangt uw factuur per e-mail, zodra uw bestelling is verzonden.

Facturen inzien

Uw facturen kunt u terugvinden binnen het bestelportaal. Hiervoor gaat u in het navigatiemenu naar 'klantenservice' en klik vervolgens op 'orderhistorie'. Open de order waarvan u de factuur wilt inzien. Zodra deze order wordt geopend, verschijnt er een blauwe knop onderaan de order met daarop 'download factuur'. Als u hierop klikt, verschijnt de factuur in beeld. 

Factuuradres wijzigen

Voor het wijzigen van uw factuuradres, kunt u contact opnemen met [email protected]. Geef via e-mail de nieuwe gegevens door en wij voeren dit door in onze administratie.

 

  terug
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

© Copyright 2024 QRS.nl | Algemene Voorwaarden | Privacy & dataveiligheid

Inloggen

Account aanmaken

Met een account kunt u het bestelproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, uw verlanglijst beheren en uw bestelhistorie op deze site inzien.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal excl. btw:€--,--

Taal & Valuta